venerdì 31 ottobre 2008

I conti non tornano!

M’era preso un coccolone!
pallottoliere Ieri sera torno a casa dopo una lunga serata di bagordi e mi collego un attimo a Histats per dare un’occhiata alle visite della giornata al favoloso blog… e lì ecco che quasi mi prendeva un colpo di sale: 10 visite totali. Ho pensato subito che si erano stufati tutti di leggicchiare il mio blog e mi sono messo un po’ di tristezza… poi per fortuna l’occhio mi è caduto su questo comunicato:

  1. “histats today have had a problem with the CDN, once i've got informed that the issue was serious and long to fix i've setup some servers to replace cdn (content delivery network ndr. ) now things are up on new servers ( i don't think to go back to cdn.. but will be fast and redoundant here too.. with new servers i've bougth..)
    so at the end.. stats of today are lost (about 20 hours) and now we should be back as usual...
    time 2 days i'll remove the warning from homepage and stats - page but this post will remain.. please if you have questions, read this post and if you still have questions ask me here down :)
    thank to all for your patience!
    Francesco Vigotti”

Ecco risolto il mistero: 20 ore di “buco” nel conteggio degli aficionados al blog. Dunque non mi avete abbandonato… ma era solo un problema tecnico, mi sento risollevato!!!

0 Favolosità:

Post Your Comment (looking for the old comment form?)

...e che sia favoloso!!!